9 cytatów o content marketingu

cytaty o content marketingu

Uwielbiam cytaty! Inspirują, skłaniają do refleksji i rozważań. Wpływają na wzrost poziomu merytoryczności tekstu. Są też świetnym ozdobnikiem treści! Dziś pokażę Ci 9 cytatów o content marketingu. Kilka z nich znalazło nawet stałe miejsce na różnych podstronach mojej strony internetowej – mają swoje miejsce tam, gdzie pasują najlepiej.

Najciekawsze cytaty o content marketingu

„Marketing nie dotyczy już rzeczy, które robisz, ale historii, które opowiadasz”.

Seth Godin

Piękny cytat związany ze storytellingiem – opowiadanie historii to skuteczna metoda content marketingowa – stosowana zazwyczaj na początku tekstu – po to, by zwrócić uwagę użytkownika. Dobrze zastosowana daje rewelacyjne efekty!

„W marketingu tak naprawdę chodzi o dzielenie się pasją”.

Michael Hyatt

Kolejny wspaniały cytat! Kiedy praca to pasja widać to dosłownie wszędzie! Nawet w marketingu!

„Po stokroć: mierz efekty biznesowe twojego content marketingu. Jeśli tego nie robisz to – szczerze mówiąc – twoja szansa na utrzymanie posady jest nikła”.

John Miller

Cytat sprowadzający na ziemię – hurraoptymistyczne podejście mało gdzie się sprawdza. Tak samo jest z content marketingiem – trzeba sprawdzać na bieżąco skuteczność podejmowanych działań, przecież chodzi nam o osiąganie konkretnych efektów?

Nikt nie czyta reklam. Ludzie czytają to, co ich interesuje i czasem jest to właśnie reklama.

Howard Luck Gossage

Dokładnie! Zwłaszcza w czasach, kiedy każdy z nas jest w stałym niedoczasie i co dnia gdzieś pędzi. Umiejętnie wykorzystany marketing treści pozwala na wplecenie reklamy do tekstu czy grafiki w sposób, który nie będzie w żaden sposób nachalny.

Strona internetowa bez odpowiedniej optymalizacji, jest jak dom w lesie bez dróg prowadzących do niego.

Lolson Zawadzki

Samo napisanie tekstu czy stworzenie dobrej grafiki nie wystarczy – trzeba ten content tak zoptymalizować, by stał się widoczny dla użytkowników.

Dawaj wartość, dawaj wartość, dawaj wartość, a dopiero później sprzedawaj.

Gary Vaynerchuk

Treści mają być wartościowe – koniec kropka. Nie ma od tej reguły wyjątków.

Treść to powód, dla którego rozpoczęto wyszukiwanie.

Lee Odden

Użytkownicy nie bez powodu znaleźli właśnie Twój wpis – zaczęło się od poszukiwania informacji na dany temat. A to wynikło z potrzeby!

Treści to król, a ich dystrybucja to królowa.

Jonathan Perelman

Użyłam kiedyś tego porównania, nie wiedząc że ktoś już to powiedział! Nie da się myśleć inaczej o tej parze – content i dystrybucja muszą iść ramię w ramię.

Content is King.

Bill Gates 1996

Po prostu – treści to król. Cytat z 1996 roku, a jest bardziej aktualny niż kiedykolwiek!

Wartość cytatów o marketingu treści

Cytaty o content marketingu pomagają zrozumieć jego sedno – treści tworzy się dla użytkowników, w taki sposób, by dawały im wartość. Jednocześnie trzeba brać pod uwagę wyszukiwarki i dystrybucję tych treści, bo bez niej da się dotrzeć do nikogo. Że treści są królem, nikogo przekonywać nie trzeba ale o tym, jak ważna jest królowa myśli dużo mniej osób.