Marketing małej firmy – 7 sprawdzonych sposobów jak ułatwić sobie działanie

Prowadzenie małej firmy to codzienna żonglerka – między klientami, fakturami, a… marketingiem. Właśnie ten ostatni często schodzi na dalszy plan, bo „nie ma kiedy”, „nie wiadomo, od czego zacząć” albo „wszystko robię sam/a”. Brzmi znajomo? Jeśli prowadzisz swój biznes – działasz w usługach, sprzedajesz własnoręcznie wykonywane produkty, prowadzisz niewielki biznes produkcyjny – ten wpis jest dla Ciebie. Pokażę Ci 7…

Czytaj dalejMarketing małej firmy – 7 sprawdzonych sposobów jak ułatwić sobie działanie

Marketing treści – co to jest i czy nadal warto w niego inwestować?

Marketing internetowy to nie tylko płatne kampanie reklamowe zapewniające szybką widoczność w wyszukiwarkach - one są zaledwie jego częścią. Najważniejszym elementem skutecznego marketingu są działania związane z tworzeniem treści przydatnych dla naszych odbiorców i budową bazy klientów. Budowa bazy klientów nie byłaby możliwa bez pozyskania ich zaufania - a tego płatne kampanie bezpośrednio dać nie mogą. To właśnie tutaj jest…

Czytaj dalejMarketing treści – co to jest i czy nadal warto w niego inwestować?

9 cytatów o content marketingu

Uwielbiam cytaty! Inspirują, skłaniają do refleksji i rozważań. Wpływają na wzrost poziomu merytoryczności tekstu. Są też świetnym ozdobnikiem treści! Dziś pokażę Ci 9 cytatów o content marketingu. Kilka z nich znalazło nawet stałe miejsce na różnych podstronach mojej strony internetowej - mają swoje miejsce tam, gdzie pasują najlepiej. Najciekawsze cytaty o content marketingu „Marketing nie dotyczy już rzeczy, które robisz,…

Czytaj dalej9 cytatów o content marketingu