Marketing treści – co to jest i czy nadal warto w niego inwestować?

Marketing internetowy to nie tylko płatne kampanie reklamowe zapewniające szybką widoczność w wyszukiwarkach - one są zaledwie jego częścią. Najważniejszym elementem skutecznego marketingu są działania związane z tworzeniem treści przydatnych dla naszych odbiorców i budową bazy klientów. Budowa bazy klientów nie byłaby możliwa bez pozyskania ich zaufania - a tego płatne kampanie bezpośrednio dać nie mogą. To właśnie tutaj jest…

Czytaj dalejMarketing treści – co to jest i czy nadal warto w niego inwestować?

9 cytatów o content marketingu

Uwielbiam cytaty! Inspirują, skłaniają do refleksji i rozważań. Wpływają na wzrost poziomu merytoryczności tekstu. Są też świetnym ozdobnikiem treści! Dziś pokażę Ci 9 cytatów o content marketingu. Kilka z nich znalazło nawet stałe miejsce na różnych podstronach mojej strony internetowej - mają swoje miejsce tam, gdzie pasują najlepiej. Najciekawsze cytaty o content marketingu „Marketing nie dotyczy już rzeczy, które robisz,…

Czytaj dalej9 cytatów o content marketingu